wtorek, 5 czerwca 2012

Witam! :) Ostatnio mam dużo nauki i różnych innych spraw, jak na przykład pisanie CV do pracy. Mam ogromną nadzieję, że dostanę ją, Więc trzymajcie mocno kciuki!

dzisiaj przygotowałam do was wady i zalety kremu do mycia twarzy z Nivea.
Używałam go już jakiś rok temu, bo za każdym razem gdy mama jest w Niemczech kupuje nam go, bo jest na prawdę najlepszym kremem do mycia twarzy, który kiedykolwiek miałam. Ostatnio zauważyłam, że produkt można dostać już w Polsce w drogeriach. :)

Zalety:
- posiada mikrogranulki, które idealnie nawilżają skórę,
-przepięknie pachnie,
-dobrze oczyszcza skórę,
-wygładza skórę (mam osobiście skórę suchą, a po tym produkcje nie muszę już używać innego kremu!)
-nie podrażnia skóry
-wydajny (jak już się kończy a nie da się wydobyć resztki kremu, najlepiej dać trochę wody do tubki!:))
-no i przede wszystkim tani!

Wad na tą chwile nie zauważyłam :)

Osobiście baaaaardzo polecam! Mam już 3 tubkę i nawet jak skończą nam się zapasy niemieckie, to kupię od razu w Polsce (mam nadzieję, że jest tak samo dobry).

Jeszcze pokaże Wam moje zdjęcie z epoki kamienia łupanego, kiedy byłam jeszcze młoda i piękna :D :


Teraz zabieram się za naukę słówek z angielskiego. 50 słówek co to dla nas?
Życzę wam miłego wieczoru! :)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!:)
Obserwujesz? Napisz, na pewno też będę obserwować :)
Na każdy komentarz odpisuję pod postem!:)