niedziela, 17 czerwca 2012

Cześć cześć! Właśnie zaczyna się najtrudniejszy tydzień w całym roku szkolnym i nadrabianie całego roku w tydzień nie jest zbyt łatwe. Ale nie ma rzeczy niemożliwych. Oby była ta moja wymarzona średnia i nie trzeba mi już nic więcej! :) Zapowiadają się najlepsze wakacje, My, spacery, wyjazdy. Nie trzeba mi nic więcej!
Dzisiaj przygotowałam wam na szybko zdjęcie przed kościołem, trochę nie wyraźne, wybaczcie: 


Nie widać całej sukienki a szkoda. Jest prosta, bez żadnych ozdób, co mi się w niej najbardziej podoba. Jednak spontaniczne zakupy zawsze są najlepsze :)! A teraz idę do moich książek które leżą i krzyczą, żebym zaczęła się uczyć. Ale jak ja mam się uczyć, jak tyle myśli mam w głowie?


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!:)
Obserwujesz? Napisz, na pewno też będę obserwować :)
Na każdy komentarz odpisuję pod postem!:)