wtorek, 3 lipca 2012

Cześć Kochani! Jak wam mijają wakacje?:) U mnie nie ma czasu na nudę, jestem w ciągłym ruchu, co sprawia, że nie wiem nawet kiedy dzień się kończy.

Dzisiaj przygotowałam do was recenzje na temat yves rocher vanille agriculture bio, tak pewnie mało wam to mówi, ale przejdę do setna:

Zdecydowanie mój ulubiony produkt do nawilżenia skóry. Ma obłędny waniliowy zapach, który uwielbiam (nie jest taki budyniowy), długo utrzymuje się na skórze. Dobrze nawilża, nie podrażnia, nie uczula, jest bardzo wydajny i wygodny w użyciu (dokupiłam pompkę do kompletu). Dodatkowo cena też jest bardzo, bardzo poprawna (20zł za 400ml). Używam go już od ponad roku. Polecam każdemu!



To jakie macie plany na dzisiaj? Ja dzisiaj idę na grilla, odpocząć, zrelaksować się :D Miłego dnia kochani, narazie!:*

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to polecam kupić krem, na prawde, cały dzień czuje sie wanilie, piękne uczucie :)

      Usuń
  2. lubię kosmetyki w yves rocher, teraz wypatrzyłam fajne perfumy kokosowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ochotę na ten balsam ale w wersji kokosowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawska Magdalena dziękuję za obserwowanie i również to robię jako:lady1307
    Balsamu nie miałam ale zapach wanilii jest kuszący-bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już obserwuję ;) mMM ;) kiełbaski z grilla ;D pyszności ;D albo pierś z kurczaka ;D ja mam zamiar dzisiaj cały dzień obijać się z ukochanym mężczyzną przy boku ;D
    Ps. wyłącz sobie weryfikacje obrazkową komentarzy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Yves Rocher....ale tego specyfiku jeszcze nie uzywałam :) dodałam Cie do obserwowanych, jak masz ochote to tez mnie poobserwuj..bede zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Artikel ieu pisan nice jeung metot(obat miom). bisa jadi mangpaat pikeun pamiarsa jeung menilis. sukeses sok dina blog Anjeun(obat miom)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:)
Obserwujesz? Napisz, na pewno też będę obserwować :)
Na każdy komentarz odpisuję pod postem!:)