piątek, 18 maja 2012

Cześć!:)
Dzisiaj spędziłam najbardziej romantyczny dzień w moim życiu. On, płatki róż, świeczki, ulubiony film, ulubione Nasze piosenki, tańce i śpiew. Nie trzeba więcej. Jesteś definicją mojego szczęścia! :)
Tak, to właśnie My <3

Ostatnio przejrzałam najnowszą kolekcje z h&m. A oto rzeczy, w których się zakochałam :




A wam, podoba się któraś z tych rzeczy :)? Ja już sobie obiecałam, że 1 czerwca wybieram się na duuuuuże zakupy i na pewno coś z tych rzeczy wybiorę :)
A teraz idę dalej przeżywać ten jakże najpiękniejszy dzień w moim życiu! :) Trzymajcie się kochani! :)

5 komentarzy:

  1. Wszystkie ciuszki są śliczne :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy jako prezent na dzień dziecka? :D Śliczna sukienka :))

    pzdr.
    + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo szczęścia ♥♥ ah i śliczne są te ciuszki wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:)
Obserwujesz? Napisz, na pewno też będę obserwować :)
Na każdy komentarz odpisuję pod postem!:)